Οι Υπηρεσίες για τους Φαρμακοποιούς μας

 

Η Pharma PLUS φροντίζει για την εξέλιξη του φαρμακείου ως επιχείρηση, αλλά και για τη σωστή αντιμετώπιση του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού από εναλλακτικά δίκτυα διανομής παραφαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων.

 

Με στόχο τη θετική εμπειρία του επισκέπτη του φαρμακείου, η ομάδα της Pharma PLUS υποστηρίζει τους φαρμακοποιούς ώστε να αφοσιώνονται στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

 

Η συμμετοχή των Φαρμακοποιών στο Δίκτυο Pharma PLUS ενισχύει το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, αφού τους δίνει τη δυνατότητα να  αξιοποιήσουν τις νεότερες επιχειρηματικές πρακτικές προκειμένου να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.

 

Η Pharma PLUS, το πιο αξιόπιστο Δίκτυο στο χώρο των φαρμακείων, με την τεχνογνωσία και το άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό της, παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στα φαρμακεία που την επιλέγουν ως στρατηγικό συνεργάτη τους. Συγκεκριμένα, στις προσφερόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνονται:

 

  • Ολοκληρωμένη μηχανογράφηση του φαρμακείου
  • Πλήρες αρχείο ειδών με συνεχή υποστήριξη
  • Επιχειρηματικό πλάνο
  • Μηνιαίες εκθέσεις για την πορεία του φαρμακείου (Reports)
  • Πρωτοποριακή κάρτα υγείας και ομορφιάς +PLUS CARD, η οποία ανταμείβει τις αγορές εκείνων που προτιμούν τα φαρμακεία Pharma PLUS για να προμηθευτούν προϊόντα υγείας και ομορφιάς.
  • Τριμηνιαίο περιοδικό υγείας και ομορφιάς (PharmaPLUSLink)
  • Σειρά ενεργειών Marketing για την προώθηση των παραφαρμακευτικών προϊόντων
  • Πρωτοποριακή αρχιτεκτονική πρόταση για κοινή εικόνα
  • Οργάνωση του χώρου σύμφωνα με την ανάγκη του καταναλωτή (βάσει των αρχών του category management)
  • Κεντρικές διαπραγματεύσεις και συμφωνίες με προμηθευτές
  • Συνεχή εκπαίδευση σε βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού

 

Η  συνεργασία ενός φαρμακείου με τη Pharma PLUS συντελεί στην εξέλιξή του σε μία σύγχρονη επιχείρηση, με έντονο ανταγωνιστικό αποτύπωμα. Αυτό επιτυγχάνεται με –μεταξύ άλλων- τη χρήση του πιο προηγμένου μηχανογραφικού συστήματος υποστήριξης φαρμακείων, τη συστηματικότερη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων του φαρμακείου, αλλά και με τη συνολική διαμόρφωση του χώρου.  Η εικόνα του φαρμακείου τόσο εξωτερικά με τη χρήση κοινής σήμανσης, όσο και εσωτερικά με την τοποθέτηση σύμφωνα με τις αρχές του category management των χιλιάδων προϊόντων, αλλάζει και μετατρέπεται σε ένα πρότυπο χώρο υγείας, ομορφιάς και φροντίδας. Τέλος, μέσα από την εκπαίδευση αφενός των φαρμακοποιών, αφετέρου των υπαλλήλων τους, η εξυπηρέτηση του καταναλωτή χαρακτηρίζεται πλέον από αμεσότητα, αποτελεσματικότητα και κυρίως από ποιότητα υπηρεσιών.

Πυλώνες Υπηρεσιών

Οργανωτικές Υπηρεσίες

  • Μηχανογράφηση & Τεχνική Υποστήριξη
  • Επίσκεψη συμβούλου, Επιχειρησιακός Σχεδιασμός, Εκπαίδευση & Πρόσληψη
  • Ανάλυση των Πωλήσεων, των Αποθεμάτων
    και της Κερδοφορίας
  • Ανάλυση Ανταγωνισμού
  • Μερίδια Αγοράς

Υπηρεσίες Ανάπτυξης Πιστότητας

  • Πρόγραμμα Πιστότητας (Επιπλέον ποντοδότηση σε καλωσόρισμα, γενέθλια, κτλ., Αναθέρμανση ανενεργών πελατών, Έρευνα ικανοποίησης και συμπεριφοράς πελατών, Επιβράβευση πιστότητας)
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • Τριμηνιαίο Περιοδικό PharmaPLUSLink
  • Πρόγραμμα Πιστότητας Προσωπικού – Edenred
  • Πρόγραμμα Ευρώ €πιστροφή Eurobank

Υπηρεσίες Ανάπτυξης Καταναλωτικής Εμπειρίας

  • Marketing Πλάνο Ενεργειών
  • Συμβουλευτική Διαρρύθμισης Χώρου
  • Digital Υποστήριξη (Διαχείριση Social Media, Αποστολή viber μηνυμάτων & Newsletter, Διαχείριση Google My Business)
  • Branded αναλώσιμα
  • Αγοραστής Μυστηρίου (Mystery Shopper)
  • Έρευνα ανταγωνισμού

Υπηρεσία Διαχείρισης Προμηθευτών

  • Προμηθευτικό κέντρο
  • Εκπαίδευση Διαχείρισης Προμηθευτών, αγορών & stock προμηθευτών
  • Κεντρικές συμφωνίες με τις μεγαλύτερες εταιρίες